Polityka prywatności

Polityka prywatności w KAMPOL Logistyka Sp. z o.o.
z dnia 18.03.2024 roku

§ 1
Polityka prywatności

Dokument zawierający Politykę prywatności został przyjęty przez Kampol Logistyka Sp. z o.o., Źródła, ul Maszynowa 9, 55-330 Miękinia, NIP: 9131613713, REGON: 021690126, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000397649, kapitał zakładowy w wysokości: 50 000,00 PLN, adres e-mail: sklep@kampol-logistyka.pl, tel. Kontaktowy: +48 517-955-109 (dalej: Spółka) w celu udzielenia informacji wymaganych przez przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/279 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (t.j.: Dz.U. z 2024 roku, poz. 34).

§ 2
Administrator danych osobowych

Spółka jest administratorem danych osobowych.

§ 3
Funkcjonalności strony internetowej

Strona kampol-logistyka.pl umożliwia kontakt ze Spółką oraz przesłanie zgłoszenia na ofertę pracy.

§ 4
Przetwarzanie danych osobowych

Podane przez użytkowników dane osobowe są przetwarzane oraz administrowane przez Spółkę. Spółka zapewnia odpowiednie zabezpieczenia techniczne, elektroniczne i administracyjne w celu ochrony danych osobowych przed nieuprawnionym dostępem. Dane osobowe przetwarzane przez Spółkę są chronione zgodnie z polskim prawem oraz polskimi i międzynarodowymi normami dotyczącymi zarządzania bezpieczeństwem informacji. Spółka stosuje odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną środki techniczne, el…

§ 5
Uprawnienia osoby, której dane osobowe są przetwarzane

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania oraz możliwość kontroli przetwarzania danych osobowych na zasadach określonych w RODO.

2. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), zgodnie z art. 77 RODO.

3. Administrator zaznacza, iż w razie wątpliwości w zakresie przedstawionych informacji każda osoba, której dane dotyczą, może zwrócić się do administratora z wnioskiem o wyjaśnienia. Wniosek, o którym mowa powyżej złożyć należy za pośrednictwem skrzynki mailowej, na adres: biuro@kampol-logistyka.pl. Administrator udzieli odpowiedzi na wniosek w terminie 30 dni od dnia jego złożenia.

4. Użytkownik może wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co jednak nie wpłynie na możliwość przetwarzania danych osobowych do czasu przez administratora danych osobowych otrzymania informacji o wycofaniu zgody.

5. Osoba, której dane osobowe przetwarzane są przez administratora ma prawo do:

  • a) dostępu do jej danych osobowych, w myśl art. 15 RODO;
  • b) żądania sprostowania jej danych osobowych, w myśl art.16 RODO;
  • c) żądania usunięcia jej danych osobowych, w myśl art. 17 RODO;
  • d) ograniczenia jej danych osobowych, w myśl art. 18 RODO;
  • e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych, w myśl art. 21 RODO;
  • f) przenoszenia jej danych osobowych, w myśl art. 20 RODO.

§ 6
Przetwarzanie danych osobowych w celu przesłania zgłoszenia na ofertę pracy

Strona umożliwia przesłanie danych osobowych w celu przesłania zgłoszenia na ofertę pracy. Podanie danych osobowych stanowi warunek rekrutacji. Brak podania danych osobowych uniemożliwi administratorowi danych osobowych zakwalifikowanie osoby do czynności rekrutacyjnych. Zakres przetwarzania danych osobowych obejmuje w tym przypadku:

  • − imię,
  • − nazwisko,
  • − data urodzenia,
  • − miejsce zamieszkania
  • − dane kontaktowe wskazane przez kandydata (np. e-mail, numer telefonu),
  • − wykształcenie,
  • − kwalifikacje zawodowe,
  • − przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

§ 7
Przetwarzanie danych osobowych w celu nawiązania kontaktu

Strona umożliwia przesłanie danych osobowych w celu nawiązania kontaktu ze Spółką. Podanie danych osobowych stanowi warunek skutecznego przesłania wiadomości do Spółki za pośrednictwem strony internetowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi skontaktowanie się ze Spółką. Zakres przetwarzania danych osobowych obejmuje w tym przypadku:

  • − imię,
  • − nazwisko,
  • − dane kontaktowe (np. e-mail, numer telefonu).

§ 8
Udostępnianie danych osobowych

1. Dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych bez zgody osoby, której dane osobowe dotyczą. Dane mogą być powierzone do przetwarzania przez inny podmiot na podstawie umowy lub innego instrumentu prawnego, jeżeli umożliwi to osiągnięcie celu przetwarzania danych.

2. Administrator danych osobowych może powierzać przetwarzanie zebranych danych osobowych innym podmiotom na podstawie ustawy.

3. Spółka może przekazać dane osobowe:

  • a) podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądom, urzędom, organom administracji publicznej, organom ochrony prawnej, organom nadzoru),
  • b) pracownikom, współpracownikom upoważnionym do ich przetwarzania,
  • c) podmiotom świadczącym na rzecz Spółki usługi księgowe, rachunkowe, informatyczne, telekomunikacyjne, marketingowe, prawne, ubezpieczeniowe, pośrednictwa w dokonywaniu płatności,
  • d) podmiotom, którym Spółka powierzyła przetwarzanie danych osobowych.

4. Celem przekazania danych osobowych jest umożliwienie Spółce prowadzenia bieżącej działalności. Ww. podmioty funkcjonują na podstawie art. 28 RODO, tj. jako podmioty przetwarzające lub jako samodzielni administratorzy danych osobowych. Poza ww. podmiotami Spółka nie udostępnia danych osobowych podmiotom trzecim, chyba że Spółka dysponuje odrębną zgodą na przetwarzanie danych osobowych lub jeśli będzie to wynikać z obowiązujących przepisów prawnych.

5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

6. Spółka nie wykorzystuje mechanizmu profilowania danych osobowych.

§ 9
Okres przetwarzania danych osobowych

Okres przetwarzania danych osobowych nie jest dłuższy niż czas niezbędny do osiągnięcia celu przetwarzania (w tym w celu ochrony przed ewentualnymi roszczeniami oraz realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Spółkę).

§ 10
Podstawa przetwarzania danych osobowych

Administrator danych osobowych przetwarza dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b), c), f) RODO.

§ 11
Usuwanie danych osobowych

1. Dane osobowe mogą być przetwarzane tylko, jeżeli jest to niezbędne dla osiągnięcia celu przetwarzania oraz zabezpieczenia prawnych interesów administratora danych osobowych. W innym przypadku dane zapisane na urządzeniach zawierających dane osobowe bezzwłocznie pozbawia się zapisu tych danych, a w przypadku, gdy nie jest to możliwe niszczy się je trwale w sposób mechaniczny. Dane utrwalone na dokumentach papierowych niszczy się w niszczarce.

2. Uszkodzone urządzenia oraz dokumenty zawierające dane osobowe mogą być przekazywane do utylizacji właściwym podmiotom, z którymi zawiera się umowy o powierzenie przetwarzanych danych osobowych, jeśli trwałe usunięcie danych wymagałoby nadmiernych nakładów lub było niemożliwe.

§ 12
Pliki cookies

Na stronie internetowej wykorzystywane są pliki cookies – pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu użytkownika, które identyfikują go w sposób potrzebny do umożliwienia korzystania z niektórych funkcjonalności strony internetowej. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu osoby korzystającej ze strony. Informacje zapisane w plikach cookies można odczytać przy ponownym połączeniu się z danego urządzenia. Korzystanie z w…

§ 13
Wykorzystywanie plików cookies

Niektóre obszary sklepu wykorzystują pliki cookies – pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu użytkownika, które identyfikują go w sposób potrzebny do umożliwienia korzystania z niektórych funkcjonalności sklepu. Korzystanie ze sklepu bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu osoby korzystającej ze sklepu. Informacje zapisane w plikach cookies można odczytać przy ponownym połączeniu się z tego komputera. Korzystanie z witryny jest równoz…

§ 14
Wykorzystywanie informacji

Pozyskiwane informacje, w tym adres IP urządzeń, rodzaj systemu operacyjnego, przeglądarki, nazwa domeny, służą do prawidłowego funkcjonowania witryny internetowej. W szczególności służą one celom statystycznym i analitycznym, ułatwieniu korzystania ze strony, a także technicznej obsłudze strony.

§ 15
Zmiana ustawień cookies

Każdy, kto w jakikolwiek sposób korzysta ze strony internetowej może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej, blokując zapisywanie tych plików oraz usuwając pliki na urządzeniu.